Reklamace a vrácení zboží

Vrácení a reklamace

Odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy nás můžete kontaktovat e-mailem nebo písemně.

Jak postupovat při vrácení zboží:

  1. Informujte nás o odstoupení od smlouvy na e-mail: info@tvojebryle.cz
  2. Zboží nám zašlete zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy
  3. Vrácené zboží musí být:
    • Nepoškozené
    • V původním obalu
    • Kompletní včetně pouzdra, obalu s čárovým kódem a čistícího ubrousku
    • Bez známek používání

Adresa pro vrácení zboží:

....................................... ....................................... .......................................

Náklady na vrácení zboží:

Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující.

Vrácení peněz:

Peníze za vrácené zboží vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena. Máme však právo počkat s vrácením peněz do doby, než obdržíme vrácené zboží nebo prokážete, že jste zboží odeslali.

Reklamace

Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu 24 měsíců od data převzetí.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Informujte nás o vadě zboží na e-mail: info@tvojebryle.cz
  2. Popište vadu a jak se projevuje a doplňte o fotografie
  3. Zboží nám zašlete spolu s kopií dokladu o koupi

Vyřízení reklamace:

O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

V případě oprávněné reklamace máte právo na:

  • Opravu zboží
  • Výměnu za nové zboží
  • Přiměřenou slevu z ceny
  • Odstoupení od smlouvy (v případě významné vady)

Pro více informací o reklamačním procesu nebo vrácení zboží nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420703660494 nebo e-mailem na info@tvojebryle.cz